Archive Mordad 2022

فروشگاه اینترنتی پاپاژ تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت

خرید اینترنتی قلم حکاکی

قلم حکاکی ENGRAVE EZ
 
حکاکی روی فلز، پلاستیک، شیشه، سنگ، چوب و...

حک کردن انواع نوشته، متن و اشکال خاص

جنس بدنه پلاستیک PP ایمن برای انسان
 

 

 
حکاکی یکی از هنرهای با ارزش است که با ورود دستگاه های صنعتی جدید رو به فراموشی می رود. دستگاه های لیزر جدید که دقت آنها چندین برابر است جایگزین هنر حکاکی با دست شده است. ولی هنوز حکاکی های دستی ارزشمند است و طرفداران مخصوص به خود را دارد. اگر برای آموزش حکاکی حرفه ای نیاز به ابزارآلات جدیدتر دارید می توانید از قلم حکاکی EZ استفاده نمایید. این ابزار دقیقاٌ همانند یک قلم طراحی شده که مته کوچک فولادی آن قدرت تراش سنگ، فلز و شیشه را دارد.
طراحی بدنه قلم حکاکی EZ Engraver ارگونومیک می باشد و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرد و مانند یک قلم جوهری روی سطوح بکشید و نوشته یا تصاویر هنری خود را روی سطوحی مانند سنگ ، فلز ، شیشه و غیره حکاکی کنید. برای حکاکی روی سطوح نیز مانند خطاطی نیاز به مهارت دارید ، اگر می خواهید تراش هایی زیبا با قلم حکاکی EZ داشته باشید ابتدا هنر خطاطی و نقاشی خود را افزایش دهید.  جنس مته قلم حکاکی از فولاد سخت می باشد و همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید حالت کُروی دارد و زبری مته با چرخش سریع باعث تراش سطوح می شود. دکمه روشن و خاموش به صورت فشاری طراحی شده که برای سهولت در استفاده دقیقاٌ جایی تعبیه شده که شصت دست روی آن قرار میگیرد و با فشاری اندک دستگاه روشن می شود.
 
 
 
 
مشخصات, تصاویر و قیمت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ابزار چند کاره سفری

ابزار 11 کاره جیبی
 
دارای جنس استیل بسیار باکیفیت و درجه یک

مناسب کمپینگ، کوهنوردی و مسافرت و...

همراه داشتن همزمان 11 ابزار کاربردی
 

 

 
امتیاز اصلی ابزار 11 کاره جیبی کوچیک و جیبی بودن و همینطور داشتن 11 ابزار کاربردی درون این مدله که میتونه همیشه و همه‌جا بدون اشغال فضای اضافی همراهتون باشه. ویژگی بعدی شامل بودن تمام ابزارهای مورد نیاز و کاربردی هستش که از یک ابزار کوچیک و جیبی میتونید انتظار داشته باشید و برای استفاده در مسافرت ، کمپینگ ، ماشین ، منزل و ... کاملا مناسبه.
ابزار 11 کاره جیبی یکی از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین ابزار های کوهنوردی و پرتابل تولید شده برای سفر های کوهنوردی ، کمپینگ و آفرود می باشد. این ابزار چند کاره تولید شده دارای کیفیت ساخت بالایی نسبت به قیمت بسیار مناسب خود بوده و می تواند حدود 20 عملکرد مختلف را برای شما به ارمغان آورد. محصولی که دارای چندین ابزار اصلی بوده که عبارتند از: انبر دستی ، قیچی ، در باز کن بطری ، در باز کن کنسرو ، چاقو، پیچ گوشتی ...
هر کدام از این ابزار ها قابلیت جمع شدن و تا شدن داشته و در داخل دستگیره و بدنه اصلی قرار می گیرد که در صورت نیاز می توانید آنها را به راحتی از داخل بدنه به بیرون خارج کنید. از ویژگی های اصلی این ابزار چند کاره جیبی می توان به داشتن چاقو  و همچنین قلاب مخصوص اتصال کمری اشاره کرد. جنس این محصول از آلیاژ استیل کاملا ضد زنگ بوده که در برابر قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی را از خود نشان خواهد داد به همین دلیل می تواند در سفر های مختلفی کمک حال افراد باشد.


 


 
ویژگی های  ابزار 11 کاره جیبی :
- ابزار 11 کاره شامل چاقو ، قیچی ، پیچ گوشتی ، درب باز کن ، انبر دستی ، چاقو اره ای و ...
- دارای جنس استیل بسیار باکیفیت و درجه یک
- مناسب کمپینگ، کوهنوردی و مسافرت و...
- همراه داشتن همزمان 11 ابزار کاربردی
- دارای تیغه های تیز و محکم
- جنس استیل ضد زنگ
- ساخت کشور چین
- طول 9 سانتی متر


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

خرید ماشین اصلاح سه کاره GEEMY

ماشین اصلاح سه کاره GEEMY

ماشین اصلاح صورت «جیمی» (GEEMY) مدل (gm-6617) جزو سری حرفه ای خانواده ی جیمی است و دارای سه سری مختلف می باشد و برای کسانی که موهای صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح می‌کنند مناسب خواهد بود. این ماشین اصلاح به یک خط زن و یک سری اصلاح موی بینی نیز مجهز شده است. خط زن بیشتر برای مرتب کردن خط ریش یا قسمت‌های دیگر موهای صورت کاربرد دارد. این دستگاه ظرف مدت 480 دقیقه کاملا شارژ می‌شود و پس از آن می‌توان 60 دقیقه از آن استفاده کرد. می‌توان گفت این میزان شارژدهی برای ماشین اصلاح صورت بسیار خوب است. همچنین طراحی ارگونومیک و وزن نسبتا کم دستگاه باعث می‌شود که کاربر هنگام اصلاح خسته نشود. روی این مدل یک نشانگر شارژ LED تعبیه شده است که هنگام به برق بودن دستگاه روشن می‌شود. گفتنی است همراه با این مدل درپوش محافظ و برس تمیزکننده هم ارائه می‌شود.

 

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی موزر اصل ارزان

خرید موزر اصل ارزان

کارخانه موزر(MOSER) در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس گردید . موزر(MOSER) اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا میباشد تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولیدکننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند .کمپانی موزر با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده تا آنجا که توانسته بالاترین استانداردهای کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید . در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب نماید .ماشین اصلاح MOSER مدل 1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول این کمپانی در ایران میباشد که در بین مردم ایران با نام مستعار 5 دنده شناخته میشود .این محصول دارای 5 درجه تنظیم تیغه میباشد که امکان پیرایش مو را در 6 اندازه برای شما فراهم میسازد . دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی ( استیل ضد زنگ ) بوده که دارای طول عمر بالایی میباشد .

 

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

بهترین ماشین اصلاح vgr

خرید ماشین اصلاح  سر و صورت

یک ماشین اصلاح سر و صورت قابل شارژ و همراه، می تواند نیازهای شما جهت اصلاح سر و صورت در خانه و یا بیرون خانه و حتی در سفر را تامین کند. این محصول دارای تیغه استیل ضد  زنگ می باشد. باتری قابل شارژ این محصول با هر بار شارژ تا 2 ساعت کارایی دارد و لذت اصلاح بدون نیاز به برق شهری را برای شما فراهم می کند. همچنین باتری این محصول، قابل تعویض بوده و بعد از دو سال استفاده می توانید جهت بهبود کارایی آن را به راحتی تعویض نمایید. پس به راحتی استفاده کنید، به راحتی تنظیم نمایید و به راحتی موی سر و صورت خود را اصلاح کنید.

 

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

ماشین اصلاح vgr

خرید ماشین اصلاح VGR

یک ماشین اصلاح سر و صورت قابل شارژ و همراه، می تواند نیازهای شما جهت اصلاح سر و صورت در خانه و یا بیرون خانه و حتی در سفر را تامین کند. این محصول دارای تیغه استیل ضد  زنگ می باشد. باتری قابل شارژ این محصول با هر بار شارژ تا 2 ساعت کارایی دارد و لذت اصلاح بدون نیاز به برق شهری را برای شما فراهم می کند.

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سفارش ماشین اصلاح سر و صورت

موزر اصلاح GEMEI مدل GM-6028
یک ماشین اصلاح سر و صورت قابل شارژ و همراه، می تواند نیازهای شما جهت اصلاح سر و صورت در خانه و یا بیرون خانه و حتی در سفر را تامین کند. این محصول دارای تیغه استیل ضد  زنگ می باشد. باتری قابل شارژ این محصول با هر بار شارژ تا 8 ساعت کارایی دارد و لذت اصلاح بدون نیاز به برق شهری را برای شما فراهم می کند. همچنین باتری این محصول، قابل تعویض بوده و بعد از دو سال استفاده می توانید جهت بهبود کارایی آن را به راحتی تعویض نمایید. پس به راحتی استفاده کنید، به راحتی تنظیم نمایید و به راحتی موی سر و صورت خود را اصلاح کنید.
 
 
 
مشخصات, تصاویر و قیمت
 
 
 
 
 
 
 

ماشین اصلاح جیمی

خرید ماشین اصلاح جیمی

یک ماشین اصلاح سر و صورت قابل شارژ و همراه، می تواند نیازهای شما جهت اصلاح سر و صورت در خانه و یا بیرون خانه و حتی در سفر را تامین کند. این محصول دارای تیغه استیل ضد  زنگ می باشد. باتری قابل شارژ این محصول با هر بار شارژ تا 8 ساعت کارایی دارد و لذت اصلاح بدون نیاز به برق شهری را برای شما فراهم می کند. همچنین باتری این محصول، قابل تعویض بوده و بعد از دو سال استفاده می توانید جهت بهبود کارایی آن را به راحتی تعویض نمایید. پس به راحتی استفاده کنید، به راحتی تنظیم نمایید و به راحتی موی سر و صورت خود را اصلاح کنید.

 

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید اپیلیدی ارزان

خرید اپیلاتور ارزان

اپیلاتور LEEMAX مدل MAX605 طوری طراحی شده است که از فاصله نزدیک به کندن موها می پردازد و حتی موهای ریز و یا تازه رشد کرده را از ریشه می کند تا پوستی بدون مو و صاف را ارائه دهد. علاوه بر این موچین های تعبیه شده در این اپیلیدی دارای دو ردیف جداگانه می باشند که هر کدام در جهت های مختلف و به صورت مستقل به چرخش در می آیند. این ویژگی منحصر به فرد این اپیلاتور موجب می شود تمامی موها با حالت های رشد متفاوت به وسیله موچین ها کنده شوند.

 

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید اپیلیدی کیمی

قیمت اپیلیدی کیمی

اپیلاتور KEMEI مدل KM1999 اصلاح کننده زنانه است که برای از بین بردن موهای ریز بدن بدون درد مناسب است و همچنین باعث خراش و زخم نمی شود تا پوست صاف و نرم بماند. این ابزار برای استفاده در چانه ، زانو ، گونه ها ، پاها ، بیکینی ، زیر بغل بسیار مناسب است. مزیت این ابزار در مقایسه با سایر ابزارهای اپیلاتور این است که موهای ریز را با دقت و از همه جهات از بین می برد تا بتواند ظریف ترین موها را نیز از بین ببرد.

 

 

 

مشخصات, تصاویر و قیمت

 

 

 

 

 

 

 

آمارگیر وبلاگ